Вітаю Вас, Гість

Однією з останніх подій у житті психологічної спільноти стало створення професійного стандарту за професією „Практичний психолог закладу освіти” [4; 5].

Міністерство освіти і науки України наголошує, що вказаний «професійний стандарт є інструментом для: систематизації вмінь і навичок (створення посадових інструкцій); підготовки молодих фахівців; само- та оцінювання діяльності практичного психолога; підвищення кваліфікації та професійного розвитку». МОНУ рекомендує в першу чергу використовувати професійний стандарт «для створення освітніх програм закладами вищої освіти та для підвищення кваліфікації практичних ... Читати далі »

Переглядів: 46 | Додав: psycommunity | Дата: 11.01.2021 | Коментарі (0)

Тема досвіду: «Використання ігрових методик для розвитку психічних процесів учнів початкових класів та дітей з особливими освітніми потребами».

Автор досвіду: Коваль Наталія Григорівна, 1983 р.н. Практичний психолог, осв ... Читати далі »

Переглядів: 121 | Додав: psycommunity | Дата: 20.09.2020 | Коментарі (0)

КОМУНАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД  «ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ»

НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ

... Читати далі »

Переглядів: 121 | Додав: psycommunity | Дата: 20.09.2020 | Коментарі (0)

Основи міждисциплінарного ведення випадку [i]

Міждисциплінарне ведення випадку сьогодні є однією з центральних гуманітарних технологій. ... Читати далі »

Переглядів: 33 | Додав: psycommunity | Дата: 28.02.2020 | Коментарі (0)

Завданням освітніх менеджерів та спеціалістів у галузі психологічного та соціального здоров'я є визначення складових соціально-педагогічної та психологічної взаємодії та впливу цих складових на якість функціонування осіб, груп та організацій.

Новий підхід до управління закладом загальної середньої освіти на міждисциплінарному рівні відображений у результатах педагогічних досліджень українських учених Л. Даниленко, Л. Ващенко, Г. Єльникова, В. Крижка [4], Є. Павлютенкова та ін. Психологічні аспекти управління школою знайшли відображення у дослідженнях Л. Карамушк ... Читати далі »

Переглядів: 125 | Додав: psycommunity | Дата: 01.09.2019 | Коментарі (0)

 

Тема неправомірного застосування сили та вчинення насильства учасниками освітнього процесу продовжує залишатися актуальною на сучасному етапі функціонування сім'ї та суспільства. Значна кількість запитів, що надходять до фахівців та методичних служб, стосується подолання явищ насильства і булінгу як таких, які, на жаль, вже відбулися і потребують негайного вирішення у частині подолання наслідків і подальшого упередження їх ескалації.

Спираючись на досвід подолання наслідків вказаних негативних поведінк ... Читати далі »

Категорія: теми | Переглядів: 264 | Додав: psycommunity | Дата: 03.09.2018 | Коментарі (0)

АНОТАЦІЯ ДОСВІДУ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА ОЛЕНИ МАНЗІ  «КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВА РОБОТА ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ»

... Читати далі »

Категорія: персоналії | Переглядів: 246 | Додав: psycommunity | Дата: 28.05.2018 | Коментарі (0)

Проблема поведінкових девіацій продовжує залишатися актуальною на сучасному етапі функціонування сім'ї та суспільства. Значна кількість запитів, яка надходить до фахівців та методичних служб, стосується подолання явищ насильства і жорстокості, інших дискримінаційних проявів у закладах освіти. На цій сторінці сайту ви зможете знайти статтю Т. Артеменко про дії психологічної служби та команди фахівців у випадку скоєння насилля чи вчинення інших дискримінаційних дій у закладі освіти.(05.09.2017).

... Читати далі »

Категорія: теми | Переглядів: 526 | Додав: psycommunity | Дата: 27.11.2017 | Коментарі (12)

Tatiana Art : Переглянула ролик по психокорекції в методі АСПН. Я бачу тут хорошу інтуїцію терапевта та віртуозне розуміння механізмів психіки. І, разом з тим, роблячи акцент переважно на смислових параметрах, терапевт ризикує втратити конкретність та привнести власну реальність у процес. Також для мене забагато інтерпретацій та інтелектуалізації та недостатньо рішень самого респондента та домовленостей про зміни. До цього процесу я би додала 1. конкретизації ("що саме ти маєш на увазі?", "як це виглядає в житті?", "що він/вона конкретно робить/каже?"), 2. роботи з метафорою ("що цей образ для тебе значить?", "як це схоже на твоє життя?", "які частини образу тобі подобаються, а які ні?", "чи хотіла би ти щось тут змінити?), 3. запиту респондента ... Читати далі »

Категорія: персоналії | Переглядів: 329 | Додав: psycommunity | Дата: 16.11.2017 | Коментарі (1)

1 2 3 4 »