Вітаю Вас, Гість

Ми, котрі пережили смерть дітей, хотіли вірити у публічні казки, але життя показало болючу правду. Нам обіцяли, що все мине і більше не буде боліти. Але цього не сталося.

Біль не зникає. Ні вчора. Ні сьогодні. Ні завтра. Ми просто розтягнули свої шкірки, щоб умістити всю кількість жаху, який ми відчуваємо.

До речі, у моделі Кюблер-Росс ні слова не сказано про жах. Також у ній немає ні слова про любов. Але любов і жах – то все, що ми відчуваємо.

... Читати далі »

Категорія: теми | Переглядів: 51 | Додав: psycommunity | Дата: 02.04.2023 | Коментарі (0)

Як зустрітися з собою? Як знайти себе такого, якого знав раніше? Як возз'єднати частини? Травматерапевти говорять про інтеграцію травматичного досвіду, але я вважаю таку практику вельми небезпечною. Замість інтеграції травми я пропоную пробувати «склеювати» частини свого «я», які розпалися, розсипалися від удару, нанесеного втратою. Для цього є ряд нескладних вправ з урахуванням різних модальностей. Вам пропонуються протоколи з'єднання з тілом через систему відчуттів. Такі прийоми, як заземлення, центрування і кордони здатні повернути людину в тіло і допомогти йому інтегруватися, возз'єднатися з самим собою.

... Читати далі »

Переглядів: 214 | Додав: psycommunity | Дата: 29.09.2021 | Коментарі (0)

Однією з останніх подій у житті психологічної спільноти стало створення професійного стандарту за професією „Практичний психолог закладу освіти” [4; 5].

Міністерство освіти і науки України наголошує, що вказаний «професійний стандарт є інструментом для: систематизації вмінь і навичок (створення посадових інструкцій); підготовки молодих фахівців; само- та оцінювання діяльності практичного психолога; підвищення кваліфікації та професійного розвитку». МОНУ рекомендує в першу чергу використовувати професійний стандарт «для створення освітніх програм закладами вищої освіти та для підвищення кваліфікації практичних ... Читати далі »

Переглядів: 825 | Додав: psycommunity | Дата: 11.01.2021 | Коментарі (0)

Тема досвіду: «Використання ігрових методик для розвитку психічних процесів учнів початкових класів та дітей з особливими освітніми потребами».

Автор досвіду: Коваль Наталія Григорівна, 1983 р.н. Практичний психолог, осв ... Читати далі »

Переглядів: 378 | Додав: psycommunity | Дата: 20.09.2020 | Коментарі (0)

КОМУНАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД  «ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ»

НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ

... Читати далі »

Переглядів: 378 | Додав: psycommunity | Дата: 20.09.2020 | Коментарі (0)

Основи міждисциплінарного ведення випадку [i]

Міждисциплінарне ведення випадку сьогодні є однією з центральних гуманітарних технологій. ... Читати далі »

Переглядів: 266 | Додав: psycommunity | Дата: 28.02.2020 | Коментарі (0)

Завданням освітніх менеджерів та спеціалістів у галузі психологічного та соціального здоров'я є визначення складових соціально-педагогічної та психологічної взаємодії та впливу цих складових на якість функціонування осіб, груп та організацій.

Новий підхід до управління закладом загальної середньої освіти на міждисциплінарному рівні відображений у результатах педагогічних досліджень українських учених Л. Даниленко, Л. Ващенко, Г. Єльникова, В. Крижка [4], Є. Павлютенкова та ін. Психологічні аспекти управління школою знайшли відображення у дослідженнях Л. Карамушк ... Читати далі »

Переглядів: 332 | Додав: psycommunity | Дата: 01.09.2019 | Коментарі (0)

 

Тема неправомірного застосування сили та вчинення насильства учасниками освітнього процесу продовжує залишатися актуальною на сучасному етапі функціонування сім'ї та суспільства. Значна кількість запитів, що надходять до фахівців та методичних служб, стосується подолання явищ насильства і булінгу як таких, які, на жаль, вже відбулися і потребують негайного вирішення у частині подолання наслідків і подальшого упередження їх ескалації.

Спираючись на досвід подолання наслідків вказаних негативних поведінк ... Читати далі »

Категорія: теми | Переглядів: 456 | Додав: psycommunity | Дата: 03.09.2018 | Коментарі (0)

АНОТАЦІЯ ДОСВІДУ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА ОЛЕНИ МАНЗІ  «КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВА РОБОТА ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ»

... Читати далі »

Категорія: персоналії | Переглядів: 433 | Додав: psycommunity | Дата: 28.05.2018 | Коментарі (0)

« 1 2 3 4 5 »