Вітаю Вас, Гість
Головна » персоналії

Демо-версії консультацій на сайті https://upsihologa.com.ua/baza/@artemenko

Категорія: персоналії | Переглядів: 59 | Додав: psycommunity | Дата: 09.05.2023 | Коментарі (0)

АНОТАЦІЯ ДОСВІДУ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА ОЛЕНИ МАНЗІ  «КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВА РОБОТА ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ»

... Читати далі »

Категорія: персоналії | Переглядів: 433 | Додав: psycommunity | Дата: 28.05.2018 | Коментарі (0)

Tatiana Art : Переглянула ролик по психокорекції в методі АСПН. Я бачу тут хорошу інтуїцію терапевта та віртуозне розуміння механізмів психіки. І, разом з тим, роблячи акцент переважно на смислових параметрах, терапевт ризикує втратити конкретність та привнести власну реальність у процес. Також для мене забагато інтерпретацій та інтелектуалізації та недостатньо рішень самого респондента та домовленостей про зміни. До цього процесу я би додала 1. конкретизації ("що саме ти маєш на увазі?", "як це виглядає в житті?", "що він/вона конкретно робить/каже?"), 2. роботи з метафорою ("що цей образ для тебе значить?", "як це схоже на твоє життя?", "які частини образу тобі подобаються, а які ні?", "чи хотіла би ти щось тут змінити?), 3. запиту респондента ... Читати далі »

Категорія: персоналії | Переглядів: 503 | Додав: psycommunity | Дата: 16.11.2017 | Коментарі (1)

Новостворені групи ДНЗ «Монастирищенський професійний ліцей» в перші тижні вересня свого першого навчального року побували на одноденному психологічному екстрім-тренінг-марафоні "Мотузковий курс".

Лісові тренінги, які проводить практичний психолог ліцею Неля Каневська, є традиційною щорічною практикою, яка дозволяє вирішити основні завдання адаптації першокурсників:

Завдання № 1 - створення довіри. Учні, які щойно поступили на навчання, в більшості зовсім не знайомі один з одним, оскільки приїхали з різних куточків нашого району, різних районів Черкаської області та сусідніх областей. І добре, коли вони спілкуються між собою хоч на елементарному рівні: вітаються в ліцеї, формально цікавляться справами один одного тощо. Та дуже засмучує протилежне: конфлікти, непорозуміння, приниження, психологічне напруження. Під час навчання, де вони звикают ... Читати далі »

Категорія: персоналії | Переглядів: 699 | Додав: psycommunity | Дата: 26.09.2017 | Коментарі (0)

Анотація досвіду практичного психолога В.М.Ракітіної

Тема досвіду: «Застосування транзакційного аналізу в системі освіти».

Автор досвіду: ... Читати далі »

Категорія: персоналії | Переглядів: 1063 | Додав: psycommunity | Дата: 27.05.2017 | Коментарі (0)

Любов Похил, Тетяна Артеменко

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ФАХІВЦІВ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ У РОБОТІ МІСЬКОГО ЦЕНТРУ ПРАКТИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ ТА СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ

 

Організація професійного росту фахівців психологічної служби системи сучасної освіти надзвичайно актуальна з огляду на збільшення чисельності працівників, зростання вимог до їхньої професійної компетентності та компетентності  організаційно-управлінських структур, які опікуються розвитком служби.

Сучасний період суспільного буття характеризується тим, що змінюється світ, у якому живе дитина, трансформуються дитячі відчуття, переживання та цінності. Набувається якісно інший досвід дитинства, змінюються проблеми, які необхідно вирішувати фахівцям, їхня кількість та характер. Фахівці психологічної служби знаходяться у системі постійно зростаючих вимог, поставлені в умови, що спонукають розвивати працездатність та готовність діяти в умовах невизначеності, непевності ... Читати далі »

Категорія: персоналії | Переглядів: 1179 | Додав: psycommunity | Дата: 25.02.2016 | Коментарі (0)

Адреси професійного досвіду спеціалістів психологічної служби Черкаської області

 

... Читати далі »
Категорія: персоналії | Переглядів: 1687 | Додав: psycommunity | Дата: 09.04.2015 | Коментарі (0)

Піхуля С.О., практичний психолог ДНЗ «Черкаський професійний ліцей»

Методи подолання негативного впливу стресу в професійній діяльності викладачів професійно-техічного навчального закладу.
Попередження фізичних і психологічних захворювань та збереження здоров’я педагогічних працівників є необхідною умовою підвищення якості навчально-виховного процесу в ПТНЗ.
Темп роботи викладача ПТНЗ сьогодні є досить високим і вимагає взаємодії з великою кількістю людей, причому не завжди з тими, з ким подобається спілкуватись.
Крім того, на думку вчених, у педагогічних працівників є три основні групи факторів ризику [ c.19, 4]:
1. Об’єктивна стресогенність педагогічної діяльності як професії, що створює велику кількість непередбачуваних та невизначених стресогенних ситуацій і висуває завдання, які не мають однозначного розв’язання.

Об’єктивна стресогенність педагогічної діяльності пов’язана з такими стресо ... Читати далі »

Категорія: персоналії | Переглядів: 891 | Додав: SergiK | Дата: 08.04.2014 | Коментарі (1)

Піхуля С.О. Корекція негативних наслідків кризових станів в учасників навчально-виховного процесу професійно-технічного навчального закладу/Сергій Олексійович Піхуля//Актуальні проблеми та особливості діяльності психолога в закладах освіти: матеріали ІІІ Всеукраїнського науково-практичного семінару, Умань, 27 березня 2014 р. / [ред. кол.: Сафін О.Д. (гол. ред.) та інші]. – Умань: Видавничо-поліграфічний центр «Візаві». – 2014. – с. 126 -127

Піхуля Сергій Олексійович, ДНЗ «Черкаський професійний ліцей»,м.Черкаси

КОРЕКЦІЯ НЕГАТИВНИХ НАСЛІДКІВ КРИЗОВИХ СТАНІВ В УЧАСНИКІВ НАВЧАЛЬНО - ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ПРОФЕСІЙНО - ТЕХНІЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Сучасна складна соціально-економічна та політична ситуація в нашій державі, зниження рівня соціальної захищеності, розшарування суспільства, невпевненість в завтрашньому дні веде до збільшення випадків виникнення кризових станів в учасників навчально-виховного процесу в про ... Читати далі »

Категорія: персоналії | Переглядів: 973 | Додав: SergiK | Дата: 08.04.2014 | Коментарі (1)