Вітаю Вас, Гість
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Test category » Test forum » Складні випадки у роботі спеціаліста психологічної служби (Представлення складних випадків та демо-варіант інтервізії)
Складні випадки у роботі спеціаліста психологічної служби
psycommunityДата: П`ятниця, 31.08.2018, 17:16 | Повідомлення # 1
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 41
Репутація: 0
Статус: Offline
Складні випадки у педагогічній практиці є системною проблемою. Для її вирішення не підходять моно-інструменти, тобто, виключно психолого-педагогічні, соціальні чи юридичні засоби. Перспективним інноваційним підходом, який може бути застосований, є технологія кейс-менеджменту. Практичний психолог, соціальний педагог, інші фахівці, залучені до управління випадком, об’єднуються у команду, що значно підвищує ефективність роботи. Міждисциплінарне ведення випадку сьогодні є однією з центральних гуманітарних технологій та дозволяє надати первинну кризову допомогу неповнолітньому та його родині.
Застосування стандартів використовують у діяльності представників суміжних спеціальностей - психологів, соціальних педагогів, вихователів та медичних працівників, що беруть участь у роботі по веденню випадку в складі міждисциплінарної команди у закладі. Особливо складні випадки у роботі спеціалістів рекомендовано періодично виносити на супервізію чи інтервізію колег.
Пропоную Вам представити для розгляду складні випадки з вашої практики, для роботи з якими ви потребуєте допомоги колег, а іншим учасникам приєднатися до обговорення.

U.D. 04.09.2018.

Колеги, вітаю!
Готуючись до нашої зустрічі, ви надіслали для роботи такі запити:

«Булінг: шляхи і методи попередження

Робота з дітьми, що мають особливі освітні потреби

Насилля в учнівському середовищі: попередження та подолання

Учень втратив мотивацію до навчання, не відвідує навчальний заклад, змістилися життєві орієнтири, з'явилися
негативні поведінкові прояви т.зв. «дорослого життя»: рекомендації колег по роботі з запитом

Психологічний супровід осіб із порушеннями гендерної самоідентифікації

Робота зі студентом (а особливо з його батьками), який має розлади особистості. Який алгоритм дій психолога та
інших учасників освітнього процесу?

Батьки підлітка розлучені, дитина, з її слів, відчуває себе нікому непотрібною; внаслідок цього проявилась
психосоматика, була проведена певна робота, яка на той момент вирішила вказану проблематику. Які ще методи, прийоми та підходи можна застосувати у подібній роботі?»

Дякую Вам, що поділилися актуальнимидля вас темами.
Чекаю вашого зворотного зв’язку – ваших відгуків, запитань та демо-версій рекомендацій для колег.
Для початку пропоную вибрати одну з тем. Наприклад, тему булінгу, та розпочати роботу саме з неї.
...

U.D.
Наш чат у ФБ, зараз тут триває реєстрація : https://www.facebook.com/messages/t/1562529770474633
Хто не зареєстрований у ФБ,прошу тих, хто зараз з нами, хто потрапив на нашу дистанційну зустріч –
методичну студію - «показатись». «Помахайте» нам чи поставте плюсик тут, у коментарях до цієї теми
 
markizochka1Дата: Вівторок, 04.09.2018, 09:44 | Повідомлення # 2
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
+
 
psycommunityДата: Вівторок, 04.09.2018, 09:53 | Повідомлення # 3
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 41
Репутація: 0
Статус: Offline
Цитата markizochka1 ()
+ рада вітати! ))
 
AlinkaДата: Вівторок, 04.09.2018, 09:56 | Повідомлення # 4
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Репутація: 0
Статус: Offline
Доброго дня, всім учасникам)
 
psycommunityДата: Вівторок, 04.09.2018, 10:19 | Повідомлення # 5
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 41
Репутація: 0
Статус: Offline
Цитата Alinka ()
Доброго дня, всім учасникам)

Вітаю!  dry
 
psycommunityДата: Вівторок, 04.09.2018, 10:21 | Повідомлення # 6
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 41
Репутація: 0
Статус: Offline
Запрошую Вас для початку ознайомитись зі статтею «Освітні завдання, технології і процедури профілактики
і подолання насильства на сучасному етапі» (автор Т. Артеменко, методист) http://psycenter.at.ua/blog....9-03-28 

Прошу висловити ваші думки стосовно викладеного у статті матеріалу:

Чи актуальна для Вас і вашого закладуобговорювана тематика? Чи траплялися у вашій практиці випадки роботи з
насильством та цькуванням дітей чи дорослих? Якими власними напрацюваннями, ідеями, пропозиціями Ви можете поділитись? Якщо Ваш досвід опубліковано чи представлено, де можна з ним познайомитись (дайте, будь ласка, посилання, бібліографію чи скиньте файл)? Якщо Ви ще не маєте подібного досвіду, то чи є у Вас якісь запитання та побажання до модератора цієї зустрічі і автора статті (Т. Артеменко)?
Колеги, запрошую до розмови,ваша думка важлива  dry
 
MarinaZДата: Вівторок, 04.09.2018, 10:41 | Повідомлення # 7
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Доброго дня! Дякую за посилання на статтю! Особливо (як на мене) корисною є інформація щодо процедури (алгоритму) дій учасників освітнього процесу.
 
AlinkaДата: Вівторок, 04.09.2018, 10:56 | Повідомлення # 8
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Репутація: 0
Статус: Offline
У мене така ситуація: учень нашого училища (учень з особливими освітніми потребами, сирота) говорить що йому погрожує фізичною розправою юнак, який проживає з ним в одному районі і підстерігає його в різних місцях по вулиці. Що мають  робити працівники нашого НЗ? Факту вчинення насильства не має.
 
natДата: Вівторок, 04.09.2018, 12:09 | Повідомлення # 9
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
Усім доброго дня. Дякую за статтю

Додано (04.09.2018, 12:43)
---------------------------------------------
Проблема не є вкрай актуальною для нашого закладу, можливо через специфіку гуманітарно-педагогічноїго характеру діяльності учасників освітнього процесу. Проте питання насилля, нетерпимості один до одного є актуальним у суспільстві і потребує вміння реагувати і вирішувати їх

 
psycommunityДата: Вівторок, 04.09.2018, 13:22 | Повідомлення # 10
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 41
Репутація: 0
Статус: Offline
Цитата Alinka ()
У мене така ситуація: учень нашого училища (учень з особливими освітніми потребами, сирота) говорить що йому погрожує фізичною розправою юнак, який проживає з ним в одному районі і підстерігає його в різних місцях по вулиці. Що мають  робити працівники нашого НЗ? Факту вчинення насильства не має.
Аліна, працівники НЗ, інші громадяни у випадку отримання інформації про факти здійснюваного насильства або його загрози чи у випадку, коли вони виявилися свідками злочину, мають звернутися до правоохоронних органів із заявою
відповідного змісту
 
psycommunityДата: Вівторок, 04.09.2018, 13:29 | Повідомлення # 11
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 41
Репутація: 0
Статус: Offline
Цитата nat ()
Проблема не є вкрай актуальною для нашого закладу, можливо через специфіку гуманітарно-педагогічного характеру діяльності учасників освітнього процесу. Проте питання насилля, нетерпимості один до одного є актуальним у суспільстві і потребує вміння реагувати і вирішувати їх
Наталья, поділіться, як у такому випадку ваш заклад розвиваєпрактики терпимості, що дають такий успішний результат?
 
AlinkaДата: Вівторок, 04.09.2018, 13:44 | Повідомлення # 12
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Репутація: 0
Статус: Offline

Цитата
У мене така ситуація: учень нашого училища (учень з особливими освітніми потребами, сирота) говорить що йому погрожує фізичною розправою юнак, який проживає з ним в одному районі і підстерігає його в різних місцях по вулиці. Що мають  робити працівники нашого НЗ? Факту вчинення насильства не має.

Аліна, працівники НЗ, інші громадяни у випадку отримання інформації про факти здійснюваного насильства або його загрози чи у випадку, коли вони виявилися свідками злочину, мають звернутися до правоохоронних органів із заявою
відповідного змісту
Дякую
 
psycommunityДата: Вівторок, 04.09.2018, 13:58 | Повідомлення # 13
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 41
Репутація: 0
Статус: Offline
Цитата Alinka ()
У мене така ситуація: учень нашого училища (учень з особливими освітніми потребами, сирота) говорить що йому погрожує фізичною розправою юнак, який проживає з ним в одному районі і підстерігає його в різних місцях по вулиці. Що мають  робити працівники нашого НЗ? Факту вчинення насильства не має./ Дякую
Аліна, чи були вже такі звернення (н-д, у поліцію)?
 
psycommunityДата: Вівторок, 04.09.2018, 14:00 | Повідомлення # 14
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 41
Репутація: 0
Статус: Offline
Колеги, пропоную також обговорити тему нововведень щодо вашої праці у закладі у світлі нового Положення про психологічну службу (введеного в дію 17 серпня 2018 року http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0885-18). Я думаю, у вас вже виникли запитання, які ви би хотіли задати. Ви можете зараз звернутися до своїх колег чи до мене. Якщо ви ці питання вже вирішили у себе в закладі, поділіться, як вам це вдалося ))
 
Форум » Test category » Test forum » Складні випадки у роботі спеціаліста психологічної служби (Представлення складних випадків та демо-варіант інтервізії)
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: