№ п.п.
|
Методика/програма
(назва, автор/и)
|
Спрямування
|
Вікова категорія
|
Схвалено (відповідна вчена рада, інший повноважний орган, дата, № витягу /протоколу), сертифікат (за наявності)
|
Інструментарій (текстовий варіант)
|
Електронне посилання на джерело інструментарію / [бібліографічні дані]
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
|
Гра / символізація
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ставлення до навчання
|
1
|
Методика «Мотиваційна готовність» (Л.А.Венгер)
|
Розроблена у рамках «Інструментарію психологічної діагностики готовності дитини до навчання у школі». Блок 4: Діагностика особистісної готовності. Мета: навчання мотиваційної готовності навчання у школі.
|
5-7 років
|
Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України
|
|
Інструментарій психологічної підготовки готовності дитини до навчання у школі (закінчення) // Практ. психологія та соц. робота. – 2011. – № 8. – С.45-46. https://sites.google.com/site/logopedonlain/psihologogiceskaa-diagnostika-testy/testy-dla-detej-ot-5-do-7-let/gotovnost-k-skolnomu-obuceniu
Венгер Л.А., Марцинковская Т. Д., Венгер А.Л. Готов ли ваш ребенок к школе. — М.: Знание, 1994. — 192 с. http://psychlib.ru/mgppu/Vgl-1994/Vgl-1994.htm#$p1
|
2
|
Методика «Здібність до навчання у школі» (Г.Вітцлак)
|
Розроблена у рамках «Інструментарію психологічної діагностики готовності дитини до навчання у школі». Блок 2: Діагностика інтелектуальної (когнітивної) готовності. Загальна обізнаність та мислення. Мета: діагностика психологічної готовності дітей до шкільного навчання, рівня розумового розвитку дитини
|
5-7 років
|
Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України
|
-
|
Психодіагностика готовності до навчання у школі. Методика «Здібність до навчання у школі» // Практ. психологія та соц. робота. – 2011. – № 7. – С.59-65. https://www.e-reading.club/chapter.php/1038867/139/Molchanova_-_Psihologiya_razvitiya_i_vozrastnaya_psihologiya._Uchebnoe_posobie.html
|
3
|
Методика вивчення типу спілкування дитини з дорослим (М.І.Лісіна, Х.Шерьязданова)
|
Розроблена у рамках «Інструментарію психологічної діагностики готовності дитини до навчання у школі». Блок 5: Діагностика соціально-психологічної готовності. Мета: вивчення типу спілкування дитини із дорослими.
|
5-7 років
|
Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України
|
|
Лисина М.И., Шерьязданова Х. Методика изучения типа общения ребенка со взрослым // Практ. психологія та соц. робота. – 2011. - № 8. – С. 48. http://xn--c1aym9b.xn--p1ai/images/a/ac/%D0%A1%D0%B5%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D1%80_8_%D0%92%D0%BE%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%81_II.4..pdf
|
4
|
Методика «Малюнок школи» (А.І.Баркан)
|
Розроблена у рамках «Інструментарію психологічної діагностики готовності дитини до навчання у школі». Блок 3: Діагностика емоційно-вольової готовності. Мета: вивчення емоційного відношення дитини до школи.
|
6-8 років
|
Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України
|
|
Інструментарій психологічної підготовки готовності дитини до навчання у школі (закінчення) // Практ. психологія та соц. робота. – 2011. – № 8. – С. 44-45. https://vunivere.ru/work66267/page6
|
5
|
Методика діагностики психологічної готовності до школи (діагностична карта-комплекс) (Р.В.Павелків)
|
Вивчення психологічної готовності дитини до школи: мотиваційної готовності, розумової працездатності, емоційно-вольової готовності, темпу роботи (методика «Годівниця»), сформованості вольових звичок
|
6 – 7 років
|
Гриф надано МОН України (Лист №1/11-4358 від 26.02.2013)
|
-
|
Павелків Р.В. Психодіагностичний інструментарій в умовах дошкільного закладу [текст] : навчальний посібник / Р.В. Павелків, О.П. Цигипало. – К.: «Центр учбової літератури», 2013. - 296 с. – С.206.
http://culonline.com.ua/Books/psihodiagnostychyi_instrument.pdf
|
6
|
Дослідження мотивації школяра до навчання (за О.Ануфрієвою та С. Костроміною)
|
Дослідження мотивації молодшого школяра до навчання в школі
|
6 – 7 років
|
Схвалено науково-методичною радою ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України (протокол № від 2013р)
|
|
Москальова А.С. Методи психодіагностики в навчально-виховному процесі: Навч. посіб. / А.С. Москальова, М.В. Москальов. – К.: ДВНЗ УМО, НАПНУ, 2014. – 360 с. - С.208.
http://elibrary.kubg.edu.ua/7621/1/%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%20%D0%BF%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%B4%D1%96%D0%B0%D0%B3%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B8_%D0%BA%D0%BD14.pdf
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Навчальні досягнення
|
7
|
Диференційна діагностика шкільного невстигання та стратегії його корекції (Н.А.Бастун)
|
Запропонований діагностичний комплекс складається з типології (робоча класифікація) слабо встигаючих першокласників, планів інтерв’ю з дорослими (педагог, батьки) та самим учнем, діагностичних методик, критеріїв аналізу продуктів діяльності учня та схеми диференційного діагностування причин невстигання.
|
Молодший шкільний вік
|
Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України
|
|
Практ. психологія та соц. робота. – 2000. - № 4. – С. 10-14 ; № 5. – С. 24-26 ; № 6. – С. 16-17.
|
8
|
Шкільний тест розумового розвитку
(НДІ загальної та педагогічної психології АПН) (за Л.В.Туріщевою)
|
Тест призначений для діагностики розумового розвитку учнів. Складається
з шести субтестів-завдань, що вимірюють наступні феномени: "обізнаність ", "аналогії", "класифікації", "узагальнення", "логічні ряди".
|
З 12 років
|
Рекомендовано УНМЦППСР, схвалено до друку науково-методичною радою Закарпатського ІППО (протокол №9 від 29.12.2010)
|
|
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник / (уклад.: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище). – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Вид-во Олександра Гаркуші, 2012. - 616 с. – С.326.
http://www.twirpx.com/file/759647/ (авторські права застережені)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Комунікація і стосунки
|
9
|
Експериментальна гра "Подарунок" (за Р.В.Павелків)
|
Вивчення міжособистісних стосунків і мотивів, що лежать в їх основі.
|
6 – 8 років
|
Гриф надано МОН України (Лист №1/11-4358 від 26.02.2013)
|
-
|
Павелків Р.В. Психодіагностичний інструментарій в умовах дошкільного закладу [текст] : навчальний посібник / Р.В. Павелків, О.П. Цигипало. – К.: «Центр учбової літератури», 2013. – 296 с. – С.202.
http://culonline.com.ua/Books/psihodiagnostychyi_instrument.pdf
|
10
|
Методика визначення міжособистісних стосунків школяра
(за Рене Жилем)
|
Дослідження стосунків прихильності школяра
|
З 9 років
|
Рекомендовано УНМЦППСР, схвалено до друку науково-методичною радою Закарпатського ІППО (протокол №9 від 29.12.2010)
|
|
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник / (уклад.: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище). – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Вид-во Олександра Гаркуші, 2012. - 616 с. – С.576.
http://www.twirpx.com/file/759647/ (авторські права застережені)
|
|
|
|
|
|
|
|