Вітаю Вас, Гість
Головна » 2019 » Січень » 10

Під час обласної педагогічної студії для методистів закладів позашкільної освіти «Особливості організації методичної роботи у закладах позашкільної освіти» був проведений практикум «Актуалізація особистісного ресурсу педагога через використання балансної моделі якості життя» (ведуча Артеменко Т.). Учасники (17 осіб) провели аналіз розподілу життєвої енергії та попрацювали над шляхами поліпшенням якості життя за «ромбом» Носсрата Пезешкіана. Вийшли на ресурсні зони та зони, які потребують уваги. Заповнення карти ресурсу допомогло спроектувати майбутні зміни.

ФБ: https://www.facebook.com/psytetianaart/posts/2284075524944863?__tn__=-R

Фото: http://psycenter.at.ua/photo/studiji/studiji_2019_01_10_pozashkillja/64

Переглядів: 638 | Додав: psycommunity | Дата: 10.01.2019 | Коментарі (0)

Психологи і соціальні педагоги Черкаських шкіл, усього 27 осіб, зібралися в стінах Служби у справах дітей Черкаської міської ради і працювали над темою булінгу в освіті. Хтось порахував, що тема – чиста кон’юнктура, і не дуже хочеться з нею працювати. Хтось вибрав трохи побути і піти геть. А хтось залишився до кінця і пережив всі сюжетні ходи групової взаємодії і весь коловрат емоцій. Несподіваними, хоч і дещо очікуваними, для ведучого стали так звані «паралельні процеси», які заявили про себе відразу після першого кола. Ті «гарячі» запити, які описують стосунки учасників на їхніх робочих місцях з батьками, дітьми та педагогами, були, як часто і трапляється, екстрапольовані на ведучого. Гру «Який жах!» справді буває зупинити непросто. Тому що разом з ударною хвилею киплячих емоцій, яка тепер спрямована на ведучого, останньому доводиться прийняти на себе ще й відповідальність за всіх «мертвих», «живих» і «ненароджених» (випливла така метафора) - і при цьому н ... Читати далі »

Переглядів: 623 | Додав: psycommunity | Дата: 10.01.2019 | Коментарі (0)