Вітаю Вас, Гість
Головна » 2018 » Січень » 11 » обговорення психолого-педагогічних аспектів безпеки в мережі Інтернет на студійній зустрічі керівників гуртків
17:00
обговорення психолого-педагогічних аспектів безпеки в мережі Інтернет на студійній зустрічі керівників гуртків

11 січня ц.р. на базі КЗ «Черкаський обласний центр науково-технічної творчості учнівської молоді ЧОР» працювала обласна педагогічна студія для керівників гуртків початкового технічного моделювання, кіно- та фотоаматорства закладів позашкільної освіти області на тему «Формування інформаційно-комунікативної компетентності педагогів шляхом використання інноваційних технологій навчання».

У питаннях «психолого-педагогічних аспектів безпеки в мережі Інтернет» допомогла розібратись практичний психолог, методист Тетяна Артеменко. Учасники обговорили умови, які дозволяють батькам убезпечити перебування дітей у мережі Інтернет, особливості постійного супроводу дитини, на яку може чигати небезпека, та необхідність забезпечення такого феномену як наставництво. Педагоги розглянули якості та здібності дорослого, які допомагають створювати атмосферу безпеки, зокрема такі як сила «Его» (сила «Я») у дорослого, дотримання дорослим діалогічної позиції у спілкуванні з дитиною та всередині сім'ї, довірливі відносини, близькість з дитиною; раннє задоволення потреб дитини (насамперед, потреб в приналежності, досягненні, автономії, вихованні та розумінні, за Е. Шнейдманом); допомога у побудові та утриманні дитиною персональних границь; контейнування емоцій дитини; надання можливості отримання трансових переживань; підтримання позитивного «я-образу» дитини; позитивні батьківські директиви («Ми тебе любимо», «Ми радіємо з того, що ти у нас є»). Спеціалісти також обговорили ситуації, коли існує потреба у втручанні психолога чи психотерапевта. Така потреба постає у випадку роботи з дитячими травмами, з т.зв. «воронкою болю».

Практичні аспекти засвоєння теми були проілюстровані прикладами висловлювань при встановленні домовленостей з дитиною, у випадках обговорення обмежень, спільного планування проведення часу тощо.

Зворотний зв'язок від учасників переконав у важливості теми, що розглядалася, та допоміг виявити ресурси та запити аудиторії для подальшого планування роботи.

Учасникам була рекомендована наступна література для самостійного опрацювання теми: 1) Небезпечні квести для дітей: профілактика залучення / Методичні рекомендації. – К.: ТОВ «Агентство «Україна», 2017. – 76 с. 2) Світлана Ройз про те, як вберегти дітей від “груп смерті” в соцмережах. – 09.03.2017// url: https://dytpsyholog.com/2017/03/09/%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B0-%D1%80%D0%BE%D0%B9%D0%B7-%D0%BF%D1%80%D0%BE-%D1%82%D0%B5-%D1%8F%D0%BA-%D0%B2%D0%B1%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B3%D1%82%D0%B8-%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%B9/ 3) Розенберг Маршалл. Мова життя http://www.empatia.pro/wp-content/uploads/2017/01/Marshall-Rozenberg-YAzyk-zhyzny.-Nenasylstvennoe-obshhenye.pdf 4) Marshall B. Rosenberg. Nonviolent Communication: A Language of Life. — Encinitas: PuddleDancer Press, 2003.

Більше фото тут:http://psycenter.at.ua/photo/studiji/studiji_2018_01_11_pozashkillja/55

Ютуб: https://www.youtube.com/watch?v=2GUEf-3bIHE

Підготувала Т.Артеменко

Переглядів: 199 | Додав: psycommunity | Теги: квест, Безпека, студія, родительство, позашкілля, батьківство | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]