Вітаю Вас, Гість
Головна » 2019 » Червень » 30 » Творча група по розробці діагностичних мінімумів в роботі спеціалістів психологічної служби Черкащини
08:16
Творча група по розробці діагностичних мінімумів в роботі спеціалістів психологічної служби Черкащини

Упродовж 2019 р. при обласному НМ центрі ПС діяла творча група щодо узагальнення застосовуваного психодіагностичного та соціологічного інструментарію у закладах та установах освіти області. Інструментарій для використання у ЗСО та позашкільних ЗО був узагальнений у вигляді електронної бази професійного діагностичного інструментарію (діагностичних мінімумів) працівників психологічної служби та розташований на сервері сайту «Псі-ком'юніті Чекраси» (http://psycenter.at.ua/), адреса: http://psycenter.at.ua/load/diagnost/informacijna_baza_profesijnogo_diagnostichnogo_instrumentariju_specialistiv_psikhologichnoji_sluzhbi_cherkaskoji_oblasti/9-1-0-113

Інструментарій підібрано та згруповано у розділи у відповідності до рекомендацій, викладених у посібнику «Модель рецензирования (описания и оценки) психологических тестов, разработанная EFPA 1. Образцы документов (формы) и пояснения для рецензентов / сост. и ред. Д Бартрам . – Русс. перевод Н.А. Батурин, С.В. Устьянцева . - Версия 3.42: 2005г. // url: © EFPA : http://www.efpa.eu/professional-development/tests-and-testing.

Електронна база містить такі розділи: гра і символізація; ставлення до навчання; навчальні досягнення; комунікація і стосунки; загальні здібності; вербальні здібності; математичні здібності; невербальні здібності; пізнавальні процеси; практичні вміння (здатності) і спритність; креативність; професія і кар'єра; властивості особистості; тип особистості; стани особистості; когнітивні стилі і мета програми; атрибутивні стилі; копінг-стилі; стилі поведінки в конфлікті; адаптація і само актуалізація; мотивація; цінності; інтереси; переконання; порушення (розлади) і патологія; функціонування групи; функціонування сім'ї; функціонування організації, сукупні вимірювання, клімат в організації (загалом 110 методик).

Інструментарій підбирався у відповідності до мети НУШ, а саме у контексті ключової зміни для учнів, яка стосується підходів до навчання та змісту освіти. Замість запам’ятовування фактів та понять учні набуватимуть компетентностей, тобто, динамічної комбінації знань, умінь, навичок, способів мислення, поглядів, цінностей, інших особистих якостей, що визначає здатність особи успішно соціалізуватися, провадити професійну і подальшу навчальну діяльність, організовувати приватне життя. Тому інструментарій згруповано у блоки таким чином, щоб можна було здійснити комплексне вимірювання перелічених якостей та властивостей в усьому їхньому різноманітті.

База відкрита до користування, обговорення, внесення доповнень та коректив. Процес роботи над базою інструментарію наразі триває.

Переглядів: 8 | Додав: psycommunity | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]