Вітаю Вас, Гість
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 2 з 2
  • «
  • 1
  • 2
Форум » Test category » Test forum » Школа професійної майстерності. Заняття 3, 2014 (концепція ресурсу як противага концепції дефекту)
Школа професійної майстерності. Заняття 3, 2014
shpion_3xДата: Вівторок, 08.04.2014, 16:46 | Повідомлення # 16
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Offline
Дякую організаторам та дописувачам Школи професійної майстерності.                                                                                                                          До слідуючої зустрічі.
 
psycommunityДата: Вівторок, 08.04.2014, 16:56 | Повідомлення # 17
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 41
Репутація: 0
Статус: Offline
Цитата shpion_3x ()
Дякую організаторам та дописувачам Школи професійної майстерності. До слідуючої зустрічі.
Дякую взаємно Вам, shpion_3x, за участь у обговоренні теми. Але ми ще не прощаємося! Спілкування продовжуватиметься упродовж тижня. Очікую від Вас та інших учасників зворотногоо зв"язку - настільки корисною була інформація на сайті? Чи скористалися скачуванням файлу "Прикріплення" у титульному повідомленні? Чи здійснювали переходи за лінками? Як Ви ставитеся особисто до обговорюваних концепцій дефекту та ресурсу? Яким підходом із означених двох останніх Ви частіше послуговуєтесь у практиці? Як працюєте на прирощування ресурсу клієнта? Чи досліджувалась Вами тема ресурсу спільноти (наприклад, закладу, у якому ви працюєте)? Як взагалі Ви визначаєте, ресурсним чи не ресурсним є заклад, організація, клієнт у певний проміжок часу? Які файли для нас можете залишити на цій сторінці (команда "прикріпити файл", пропонується при додаванні повідомлень)? (Про всяк випадок робимо повторне прикріплення тематичного файлу для скачування. Натисніть на напис "Прикріплення", відкрийте та збережіть файл). Успіху!
Прикріплення: 9583290.doc (97.0 Kb)
 
Lubarska_OДата: Вівторок, 08.04.2014, 16:56 | Повідомлення # 18
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Offline
У своїй роботі я практикую  сеанси ароматерапії, музикотерапії та психоемоційні вправи , спрямовані на розвантаження та переключення уваги. Учням подобаються такі вправи. 
Це дає змогу краще зрозуміти внутрішній стан дитини та перейти на інший рівень спілкування.  Що до ресурсу особистості, можливо учасники можуть поділитися досвідом, які ще можна використовувати вправи чи ігри?
 
psycommunityДата: Вівторок, 08.04.2014, 17:02 | Повідомлення # 19
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 41
Репутація: 0
Статус: Offline
Цитата Lubarska_O ()
Щодо ресурсу особистості, можливо учасники можуть поділитися досвідом
Lubarska_O, чи була особисто для вас корисною методична інформація по роботі з ресурсом особистості, яку розмістив psycenter у першому, а також повторно у повідомленні № 17 цієї теми (файл для скачування "Прикріплення")?
 
Lubarska_OДата: Вівторок, 08.04.2014, 17:15 | Повідомлення # 20
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Offline
Особисто я отримала багато нової та корисної інформації, особливо мені сподобалася схема, яка зображена на головній сторінці та тест, який був прикріплений до теми. На самому початку діалогу я навіть не знала з чого розпочати, а коли пройшла тест, то зрозуміла в якому напряку буду рухатися. Спочатку я перечитувала всі діалоги та інформацію, робила аналіз, нарешті дійшла висновку, що мій особистісний ресурс - це спілкування з людьми, які мають досвід у роботі, які розуміють всю цінність професії психолога. Щиро вдячна Вам!
 
psycommunityДата: Вівторок, 08.04.2014, 17:36 | Повідомлення # 21
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 41
Репутація: 0
Статус: Offline
Цитата Lubarska_O ()
дійшла висновку, що мій особистісний ресурс - це спілкування з людьми, які мають досвід у роботі, які розуміють всю цінність професії психолога.
Так, підтримка та відчуття приналежності до пофесійної спільноти вже саме по собі є відчутним ресурсом для спеціаліста. Додамо, що професійне спілкування можна здійснювати як заочно (зокрема, зараз на цьому сайті), так і очно, беручи участь у інтервізійних та супервізійних зустрічах, Балінтовських групах, конгресах, фестивалях тощо. Гадаю, уманський осередок психологічної служби має свої професійні традиції на цей рахунок.))
 
ЛіліяДата: Четвер, 10.04.2014, 09:39 | Повідомлення # 22
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Доброго дня всім. Особистісні ресурси є настільки індивідуальними для кожного, що оцінюючи їх, можливо скласти деяке уявлення про саму людину. Для мене ресурсом є творчість і робота, а ще краще - їх поєднання. Робота шкільного психолога  настільки багатоманіна, що зайшовши в глухий кут в одній ситуації, знаходиш вихід зовсім в іншій. Трохи фантазії і оптимізму  перетворюють монотонну працю в приємну, а головне корисну. Часто ресурсом є люди. Спілкування спрямоване як на отримання інформаіції так і на її передачу стимулює діяльність. Головне правильний підхід, не ситуація має керувати людиною, людина ситуацією.
 
psycommunityДата: Четвер, 10.04.2014, 18:16 | Повідомлення # 23
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 41
Репутація: 0
Статус: Offline
Доброго дня усім! 9-го та 10-го квітня Школа продовжила свою роботу. Так, до нас долучилися Олеся Хлівнюк, ПТНЗ №38 м.Жашків, Ірина Пустовіт з Шевченківського НВК дитячий садок-школа Звенигородського району, Іванна Голуб зі Шевченківської спеціалізованої школи-інтернату з поглибленим вивченням предметів гуманітарно-естетичного профілю Звенигородського району, Лілія Барабаш (Драбівський район). Зовсім пізно ввечері наші збори відвідали Наталія Судом (м.Канів), Наталія Ткаченко (Звенигородський район) та Світлана Мостова (м.Канів). Раді чути ваші думки щодо теми. І разом з тим чекаємо ваших відгуків про матеріали, які завантажені у вигляді Прикріплень, та про лінки (посилання), надані у попередніх повідомленнях модератором.
 
NataliДата: Четвер, 10.04.2014, 21:59 | Повідомлення # 24
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Offline
Доброго вечора! На мій погляд, дана тема є дуже актуальною та необхідною для обговорення. Коли ми стикаємося з травмуючими подіями, непідвладними нам, ми ставимося до них, як до «волі долі». Та наші реакції на кризові ситуації залишаються в наших руках. У цьому полягає сенс подолання кризи. Кожен з нас від народження наділений певним набором даних нам природою механізмів подолання криз, і кожен з нас виробляє додаткові навички в результаті накопиченого життєвого досвіду. Всі ці механізми подолання криз можуть бути вдосконалені за допомогою поглибленого вивчення, тренування або терапії. Ці внутрішні ресурси відновлювальних сил я черпаю в: почуттях (вмінні виявляти різні почуття і називати їх своїми власними іменами, виражати ці почуття в бесіді, танці, малюнку, ліпленні, музиці тощо), розумі (зверненні до ментальних здібностей, вмінні логічно мислити, оцінювати ситуацію, осягати нові ідеї, планувати, аналізувати проблеми і вирішувати їх), діяльності (зверненні до фізичної діяльності нашого тіла (зарядка або виконання фізкультурних комплексів, ходьба, фізична робота, прогулянки на природі), суспільстві (зверненні за підтримкою до сім'ї, близьких, професійних терапевтів або наданні допомогу іншим, занурюватися в громадську роботу), грі уяви (мріях, розвитку інтуїції, уявленні змінене майбутнє і минуле), вірі (вмінні вірити в Бога, в людей, в чудо або в себе саму).

Додано (10.04.2014, 21:59)
---------------------------------------------
В критичній ситуації можна використовувати комбінацію типів внутрішніх ресурсів, що вказані мною вище, (з якими я ознайомилася на семінарі про роботу з асоціативними картами). Щоб швидше запам’ятати пропоную наступну історію: «Рорік, хлопчик, що врятувався з потопаючого корабля, був змушений протягом довгих годин боротися з хвилями у відкритому морі, поки, нарешті, його прибило до берега. Згодом він згадував: «Мені допомогло все, що я читав про плавання і дихання (розум). Моє тіло підкорялося (діяльність), моїм наказам не боятися і не впадати в паніку (почуття), а тільки плисти за течією (діяльність). Я молився Посейдону, богу моря, щоб він оберігав мене (віра). Коли я зовсім вибивався з сил, то просто лягав на спину і дозволяв хвилях нести мене (діяльність). Протягом довгих годин, коли мене дошкуляли голод і холод, я фантазував і згадував нашу теплу столову кімнату (гра уяви ), я міг майже фізично відчувати запах їжі (діяльність), приготовленої та поданої до столу моєї коханої (почуття) мамою. Я уявляв себе (гра уяви) сидячи в колі сім'ї та друзів (суспільство), розповідаючим (розум) про мої пригоди».

 
natazvnДата: Четвер, 10.04.2014, 22:36 | Повідомлення # 25
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Offline
Доброго вечора всім. Хотілося б додати, що у своїй професійній діяльності я операюсь на метод формування позитивного ставлення до себе та оточуючого світу в кожній людині. Працюю з піском, він допомагає подолати емоційні проблеми, налагодити діалог із самим собою та найближчим оточенням.
Тому, що, як сказала Луїза Хей "Вірю в те, що всередині кожного з нас живе Сила ..."
Отримана інформація є приємним додатком для розвитку практичної діяльності з учнями.
 
СвітланаДата: Четвер, 10.04.2014, 23:16 | Повідомлення # 26
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline

   Говорячи про кризовий соціум  невільно згадуєш, що усі ми -люди звязані між собою. І якщо боляче або зле стане комусь одному з нас, то цього не можуть не відчути інші. Бо людина, як писав англійський поет Джон Донн, це не острів, а частина материка. Якщо обвалиться в море навіть краєчок суші - меншим стане весь материк. 
    Активний ресурс особистосі, на мою думку, можна віднайти  у самовдосконаленні, творчому розвитку. Адже не йти постійно вперед значить скочуватись назад.
 
psycommunityДата: П`ятниця, 11.04.2014, 10:36 | Повідомлення # 27
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 41
Репутація: 0
Статус: Offline
Цитата Natali ()
В критичній ситуації можна використовувати комбінацію типів внутрішніх ресурсів, що вказані мною вище (з якими я ознайомилася на семінарі про роботу з асоціативними картами).
 Natali, вітаємо на наших зборах. Дякуємо за приклад - ситуацію, яку ви описали, та виклад вашого підходу до роботи з ресуром особистості. Поділіться, будь-ласка, про опанування вами методики асоціативних карт. Хто її автор, що це був за семінар? Чи користуєтеся ви у роботі цією методикою? А ще чекаємо ваших думок на напрацювань щодо ресурсу групи і спільноти ))
 
psycommunityДата: П`ятниця, 11.04.2014, 10:40 | Повідомлення # 28
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 41
Репутація: 0
Статус: Offline
Цитата natazvn ()
я опираюсь на метод формування позитивного ставлення до себе та оточуючого світу
natazvn, дякуємо вам за пост і вашу філософію позитум-підходу у житті і роботі.))
 
NataliДата: П`ятниця, 11.04.2014, 19:03 | Повідомлення # 29
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Offline
Даний семінар, правильніше було б семінар-практикум, відвідала з власної ініціативи декілька років назад в м.Києві. Існує серія асоціативних карт, котрі можна використовувати індивідуально чи в групі (як для дорослих, так і для дітей). Дані карти є трампліном, крилами уяви, щось середнє між грою і книгою. Одні з них, карти СОРЕ – реабілітаційний комплект, створений психологом Офрою Аялон для кризових ситуацій. Саме в них і представлені ресурси особистості. На превеликий жаль, не маю їх для можливості працювати. Методична інформація для мене була дуже цікавою. Я із захопленням ознайомилась з матеріалами, пройшла тестове завдання. Щиро Вам дякую!
 
Форум » Test category » Test forum » Школа професійної майстерності. Заняття 3, 2014 (концепція ресурсу як противага концепції дефекту)
  • Сторінка 2 з 2
  • «
  • 1
  • 2
Пошук: