09:33 керівники позашкільних навчальних закладів опановували психологічну складову інноваційної діяльності керівника | |
20 жовтня 2016 року у КЗ “Черкаський обласний центр науково-технічної творчості учнівської молоді ЧОР” пройшов обласний семінар-практикум директорів районних, міських станцій юних техніків, центрів технічної творчості на тему «Інноваційний підхід в роботі керівника позашкільного навчального закладу». Артеменко Т., методист-практичний психолог, виступила з презентацією «Психологічна складова інноваційної діяльності керівника». Присутні звернулися до теорії організації і теорії менеджменту та розглянули етапи функціонування організації з точки зору концепції життєвого циклу організації І. Адізеса. Учасники пригадали основні засади проектного менеджменту та з рефлексивної позиції проаналізували себе та свою команду стосовно PAEI-моделі. Так, для успішної діяльності команди, як стверджує, І.Адізес, необхідні усі чотири ролі, представлені у PAEI-моделі: (P) roducing (прагматик), (A) dministrating (адміністратор), (E) ntrepreneuring (антрепренер), (I) ntegrating (інтегратор). Чи співпадають ці ролі з типами темпераменту? Чи завжди можна забезпечити у робочому колективі такий набір видів діяльності? Чи можна здібності, притаманні кожному з типів працівника, виховати? На ці та інші запитання учасники знаходили відповіді разом. #семінар #Т_Арт #освіта #позашкілля #теорія_організації #організаційна_психологія #теорія_менеджменту #проектний_менеджмент #менеджмент #коучінг #Іцхак_Адізес #Адізес #PAEI_модель #команда #командна_модель | |
|
Всього коментарів: 0 | |