Вітаю Вас, Гість
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Форум » Test category » Test forum » інклюзія як виклик фахівцям психологічної служби закладу? (трохи про професійні ресурси спеціаліста в умовах інклюзії)
інклюзія як виклик фахівцям психологічної служби закладу?
psycommunityДата: Вівторок, 16.09.2014, 17:45 | Повідомлення # 1
Сержант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 32
Репутація: 0
Статус: Offline
Пропонуємо учасникам наступні питання для зворотнього зв’язку (перед обміном думками запрошуємо ознайомитися з навчальними матеріалами, розміщеними у прикріплених файлах): 1.Складіть карту власного ресурсу (додається у прикріпленому файлі), яка допоможе вам у забезпеченні фахового супроводу суб'єктів інклюзивної освіти. Які з ваших актуальних ресурсів є найбільш розвиненими? Менш розвиненими? Які ресурси варто ще розвинути чи надбати? Які сторонні ресурси, на вашу думку, можна залучити? Сформулюйте запит на професійну підтримку. 2.Проранжуйте за частотою застосування основні напрямки діяльності психолога/соціального педагога у закладі (установі) з інклюзивним навчанням (з власного досвіду):
діагностична діяльність (   );
консультативна діяльність (   );
корекційно-розвивальна робота (   );
експертна робота (   );
організаційно-методична діяльність (   );
просвітницька робота (   );
навчальна робота (   ). (У дужках проставте цифри від 1 до 7, в залежності від частоти звернення вас як фахівця до того чи іншого напряму). У якому із напрямків ви маєте власні напрацювання та можете ними поділитися? Який із напрямків викликає у вас певні труднощі? Сформулюйте запит на професійну допомогу.3.Виходячи з власного досвіду, назвіть актуальні теми у роботі з суб'єктами інклюзивної освіти. Щодо якої із тем у вас є власний досвід, який ви можете коротко представити? (Сформулюйте назву теми, вкажіть контингент, соціальний, особистісний та клінічний контексти, запит, предмет, зміст, форми, методи роботи, результат, форми об’єктивації результату). У роботі з якими темами хотіли би отримати професійну допомогу та підтримку? 4.Які конфліктогени найчастіше зустрічаються у діяльності фахівців у закладі (установі) з інклюзивним навчанням? Поміркуйте, якими ресурсами мають володіти суб'єкти інклюзивної освіти для успішного розв’язання конфліктів? Як ці ресурси пов'язані з вашими професійними та особистісними ресурсами та професійними запитами? Висловіть свою думку.
Прикріплення: _-.docx(95Kb)
 
Форум » Test category » Test forum » інклюзія як виклик фахівцям психологічної служби закладу? (трохи про професійні ресурси спеціаліста в умовах інклюзії)
Сторінка 1 з 11
Пошук: