№ п.п.
|
П.І.П., посада, місце роботи автора (ів)
|
Тема статті (тез)
|
1
|
Артеменко Тетяна Борисівна, методист-практичний психолог обласного центру практичної психології і соціальної роботи комунального навчального закладу «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради»
|
Надання комплексної психосоціальної підтримки дітям та родинам в умовах військового конфлікту: дослідження надбань проекту та навчального курсу
|
2
|
Баштова Алла Василівна, практичний психолог, Криволап Людмила Платонівна, вчитель хімії і біології комунального закладу «Канівська загальноосвітня санаторна школа-інтернат I-III ступенів Черкаської обласної ради»
|
Музейне середовище як засіб формування духовної культури учасників освітнього процесу
|
3
|
Безпала Світлана Вікторівна, практичний психолог, соціальний педагог Шелепуської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Черкаської районної ради Черкаської області
|
Що треба знати про причини та профілактику залучення учнів до небезпечних груп та квестів у соціальних мережах
|
4
|
Бірюков Сергій Андрійович, практичний психолог закладу дошкільної освіти № 19 «Світлячок» (ясла-садок комбінованого типу) управління освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Смілянської міської ради Черкаської області
|
Особливості психологічної культури педагога
|
5
|
Вавілова Леся Анатоліївна, заступник директора з виховної роботи, вчитель початкових класів Шрамківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Драбівської районної ради Черкаської області
|
Роль особистісних якостей у професійній діяльності сучасного педагога
|
6
|
Вербицька Ірина Анатоліївна, практичний психолог Золотоніської спеціалізованої школи № 2 інформаційних технологій Золотоніської міської ради Черкаської області
|
Психологічна культура як невід’ємна складова особистісної компетенції педагога-новатора
|
7
|
Галата Людмила Миколаївна, директор Квітчанського навчально–виховного комплексу «Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Корсунь–Шевченківської районної ради Черкаської області
|
Шкільні фактори, що впливають на формування, збереження та зміцнення здоров’я дитини
|
8
|
Грон Вікторія Віталіївна, кандидат історичних наук, викладач англійської мови та історії державного навчального закладу «Черкаський професійний ліцей»
|
Роль дорослого у побудові моделей здорових стосунків в освітньому соціумі
|
9
|
Дерябіна Юлія Олександрівна, практичний психолог Черкаського фізико-математичного ліцею Черкаської міської ради Черкаської області
|
Розвиток емоційного інтелекту вчителя як важливої компоненти педагогічних компетенцій
|
10
|
Димитрієва Вікторія Вікторівна, практичний психолог дошкільного навчального закладу (ясла-сад) № 1 «Віночок» Канівської міської ради Черкаської області
|
Формування психологічного здоров'я дошкільника у сучасному закладі освіти
|
11
|
Завгородня Марія Сергіївна, практичний психолог Шполянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 Шполянської міської ради об’єднаної територіальної громади Черкаської області
|
Казкотерапія як засіб реабілітація дітей, які постраждали внаслідок військових конфліктів
|
12
|
Заскалета Олена Анатоліївна, викладач фізичного виховання Уманського медичного коледжу, вищого навчального закладу І-ІІ р.а.
|
Від тоталітарності до гуманізму: складнощі педагогічного вибору
|
13
|
Згура Оксана Олексіївна, практичний психолог Богодухівського навчально-виховного комплексу «Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа I–III ступенів» Чорнобаївської районної ради Черкаської області
|
Переваги та ризики користування Інтернетом
|
14
|
Кіян Наталія Михайлівна, практичний психолог дошкільного навчального закладу № 1 «Берізка» Золотоніської міської ради Черкаської області
|
Шляхи збереження психологічного здоров’я педагога
|
15
|
Ковальська Тетяна Миколаївна, соціальний педагог, практичний психолог Бужанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Лисянської районної ради Черкаської області
|
Співпраця – це постійні спільні інвестиції
|
16
|
Коломієць Роман Сергійович, директор Центру функціональної психолого-педагогічної діагностики та реабілітації дітей і підлітків відділу освіти Смілянської районної державної адміністрації Черкаської області
|
Психологічний супровід формування інноваційної культури педагога
|
17
|
Кондратенко Людмила Григорівна, соціальний педагог Золотоніської загальноосвітньої санаторної школи-інтернату І-ІІІ ступенів Черкаської обласної ради Черкаської області
|
Інноваційні форми роботи з дітьми та підлітками з використанням творчих та культурних практик
|
18
|
Константинова Леся Миколаївна, соціальний педагог Мошнівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Черкаської районної ради Черкаської області
|
Кризове консультування як форма взаємодії з сімʼями учасників бойових дій
|
19
|
Лукава Юлія Борисівна, соціальний педагог Кононівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Драбівської районної ради Черкаської області
|
Сучасний гаджет – вихователь, друг чи відвертий маніпулятор сучасної дитини?
|
20
|
Мозгова Вікторія Іванівна, практичний психолог Золотоніської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату Черкаської обласної ради
|
Педагогізація батьків: з досвіду застосування американських просвітницьких програм
|
21
|
Мусатенко Ніна Валентинівна, практичний психолог Ладижинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Уманської районної ради Черкаської області
|
Спільні тренінги для учнів і педагогів
|
22
|
Острик Галина Григорівна, заступник директора з навчальної роботи комунального закладу «Михайлівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат Черкаської обласної ради»
|
Проект «Планета здоров’я» у Михайлівській спеціальній загальноосвітній школі-інтернаті
|
23
|
Пришлюк Алла Василівна, учитель початкових класів Жашківської спеціалізованої школи № 1 з поглибленим вивченням окремих предметів Жашківської міської ради об’єднаної територіальної громади Черкаської області
|
Складові інноваційної позиції сучасного вчителя
|
24
|
Рева Євгенія Олександрівна, практичний психолог Руськополянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 Черкаської районної ради Черкаської області
|
Травма війни і одужання
|
25
|
Соколова Ольга Іванівна, практичний психолог дошкільного навчального закладу № 24 «Калинка» управління освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Смілянської міської ради Черкаської області
|
Практичний психолог як ініціатор інноваційних змін
|
26
|
Телущенко Віра Володимирівна, вихователь дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу № 5 «Червона гвоздика» Черкаської міської ради Черкаської області
|
Ідеї дитиноцентризму в педагогічних поглядах Тимофія Лубенця
|
27
|
Толочна Оксана Іванівна, соціальний педагог, практичний психолог Новоукраїнського навчально-виховного комплексу «Дошкільний навчальний заклад - загальноосвітня школа І-ІІ ступенів» Чорнобаївської районної ради Черкаської області
|
Теоретичні аспекти психологічної культури вчителя
|
28
|
Уманська Олена Василівна, практичний психолог Лисянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 Лисянської районної ради Черкаської області
|
Підліток і кіберпростір
|
29
|
Чиж Валентина Михайлівна, вчитель–дефектолог, учитель української мови та літератури Золотоніської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату Черкаської обласної ради
|
Європейська система цінностей в українській школі
|
30
|
Шевченко Катерина Олександрівна, практичний психолог дошкільного навчального закладу ясла-садок № 4 «Берізка» Звенигородської районної ради Черкаської області
|
Про психологічне здоров’я дбаємо, розвиваємо його і зберігаємо
|
31
|
Якубова Юлія Володимирівна, соціальний педагог Канівської гімназії імені Івана Франка Канівської міської ради Черкаської області
|
Сучасна інтернет-комунікація – плюси і мінуси
|