Вітаю Вас, Гість
Головна » 2020 » Жовтень » 24 » Комплексна програма психосоціальної підтримки у школі "Безпечний Простір": доповідь Сергія Богданова на асамблеї 2020-10-22-24
12:00
Комплексна програма психосоціальної підтримки у школі "Безпечний Простір": доповідь Сергія Богданова на асамблеї 2020-10-22-24

До уваги спеціалістів, які проходили навчання та практикують курс «Навички кризового консультування та розвиток психосоціальної стійкості до стресу у дітей» - та для всіх зацікавлених!

(Курс є складовою міжнародного проекту ЮНІСЕФ-НаУКМА «Комплексна психосоціальна підтримка дітей, підлітків та сімей, що постраждали внаслідок військового конфлікту в Україні», спільно з УНМЦППСР НАПНУ).

Цими днями, 22-24 жовтня 2020 року, проходить Міжнародна Міждисциплінарна Асамблея "Пост-травматичний стресовий розлад: війна, криза, пандемія".

Для нас є корисна та важлива інформація з упровадження курсу!

Запрошую вас перейти до запису трансляції виступу Сергія Богданова, керівника програми «Безпечний простір», який зі співдоповідачами окреслює етапи упровадження програми, її дієвість, завдання та найближчі плани організаторів:

Dr. Сергій Богданов, Катерина Клюзко, Оксана Залеська, Ольга Федорець (Україна), "Досвід розробки, впровадження і дослідження комплексної програми психосоціальної підтримки у школі "Безпечний Простір" (22.10.2020, 14:30-16:00, на запису - 4:35-5:50). https://www.facebook.com/watch/live/?v=968138017026794&ref=watch_permalink

Увага фахівців звернена на «Програму професійного зростання і емоційної підтримки педагогів». Дослідниками пропонуються альтернативні педагогічній нараді практики – відкриті діалоги, наставництво, коучінг та супервізія. Вони мають створюватися через сервіс-дизайни з кожною конкретною групою педагогів. Таку роботу проводять у закладах освіти практичні психологи та соціальні педагоги, провайдери курсу (детальніше на слайдах та у запису трансляції).

Прошу фахівців відгукнутися під цим постом і дати відповіді на такі запитання:

1. Я маю сертифікат/не маю сертифікату з курсу «Навички кризового консультування та розвиток психосоціальної стійкості до стресу у дітей».
2. Я упроваджую курс/не упроваджую/бажаю упроваджувати.
3. Я проводжу заняття з емоційного відновлення та професійного розвитку для педагогів/не проводжу/бажаю проводити.
4. Я маю потребу у проходженні воркшопу з сервіс-дизайну «Програма професійного зростання і емоційної підтримки педагогів»/не маю потреби.

Дякую!

Провайдер проекту та курсу в Черкаській області Тетяна Артеменко

 

Переглядів: 525 | Додав: psycommunity | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]