Вітаю Вас, Гість
Головна » 2016 » Квітень » 26 » «Навички кризового консультування та розвиток психосоціальної стійкості до стресу у дітей» : навчання у місті Звенигородка
13:38
«Навички кризового консультування та розвиток психосоціальної стійкості до стресу у дітей» : навчання у місті Звенигородка

26 квітня у місті Звенигородка на семінарі «Навички кризового консультування та розвиток психосоціальної стійкості до стресу у дітей» працювало 27 осіб з числа працівників психологічної служби міста, району та ближніх регіонів.

Приймаюча сторона – відділ освіти Звенигородської районної державної адміністрації та методичний кабінет відділу, пр-кт Шевченка, 63; майданчиком для роботи став дошкільний навчальний заклад «Журавлик», вул. Шевченка, 7а; методист з психологічної служби – Світлана Мудра, психолог дитячого садка - Олена Мізецька. Персонал відділу освіти та дитячого закладу створили напрочуд теплий прийом, хоча цей день був заледве не найхолоднішим днем квітня. Ми відчували себе справді бажаними гостями.

Маємо фотозвіт:

http://psycenter.at.ua/photo/treningi/trening_krizove_konsultuvannja_m_zvenigorodka_26_04_16/24

Також ми на Фейсбук: https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.866125493497459&type=1

Підіб'ємо попередні підсумки.

Усього в березні-квітні 2016 року пройшло навчання 132 спеціалісти. Серед них – практичні психологи, соціальні педагоги навчальних закладів та установ освіти, головні спеціалісти відділів освіти, керівники та методисти психологічних служб різних рівнів.

Що в опануванні темою у спеціалістів під час навчань виходить добре? Однозначно це висока мотивація до професійного розвитку, наявність енергії для допомоги, демонстрація психологом дружньої позиції стосовно клієнта, створення ситуації безпеки, об'ємна діагностика, слідування темі та предметній лінії у консультуванні. Поряд з цим варто дорощувати такі здібності, як встановлення та підтримання контакту, оволодіння техніками відображення (на противагу розпитуванню), навичками розрізнення власної реальності та реальності клієнта, прийомами переведення запиту стосовно третьої особи у запит щодо першої особи, прийомами дистанціювання, масштабування проблематики, навичками толерування сильних емоцій клієнта, надалі працювати над лінією стосунків психолог-клієнт (на противагу ігноруванню терапевтичного стосунку).

Учасники та тренер домовилися про надання професійної підтримки у процесі упровадження теми. Це можуть бути інтервізії, супервізії, майстер-класи, додаткове неформальне навчання. І, звісно, очікуємо, що спеціалісти готові будуть поділитися власним досвідом на професійних зібраннях, у групах в соцмережах, висвітлити роботу на власних сайтах та сайтах організацій, у блогах.

Переглядів: 919 | Додав: psycommunity | Теги: Консультування, тренінг | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]