Вітаю Вас, Гість
Головна » 2016 » Лютий » 4 » студійна розмова з педагогами трудових та технічних дисциплін
12:52
студійна розмова з педагогами трудових та технічних дисциплін

4 лютого 2016 р. базі КНЗ «Черкаський обласний центр науково-технічної творчості Черкаської обласної ради» відбулося засідання педагогічної студії для керівників гуртків початкового технічного моделювання. Цьогорічною темою засідання обрано «Інноваційні підходи до занять в гуртках початкового технічного моделювання». Психолог Артеменко Т. працювала з темою «Емоційні настанови дорослого та ефективність педагогічного спілкування». Студійну розмову з педагогами трудових та технічних дисциплін розпочали з ознак людиноцентрованого підходу в освіті, у зв’язку з чим згадали тезу К.Роджерса про потребу формування особливих особистісних установок, які є найбільш адекватними до гуманістичного навчання. Потім подивилися на формування базових емоційних установок особистості за Еріком Берном у розрізі «Я», «Ти», «Ми» та «Пра-ми»-ставлення. Після чого перейшли до чотирьох основних життєвих позицій, які базуються на відповідних установках. І, звісно, після певної самодіагностики, перейшли до розуміння того, як можна змінити фіксовану емоційну установку, якщо вона негативна. Для цього зупинилися на позитивному та транскультуральному тлумаченні симптомів та поведінки (за Н.Пезешкіаном), а також проробили вправи для поліпшення «Я»-ставлення та «Ти»-ставлення. У процесі роботи в учасників виникали запитання щодо прояснення озвучуваних концепцій, щодо власних позицій і розв’язання окремих педагогічних ситуацій, пов’язаних з насильством, агресивною, самовбивчою поведінкою. Коротко розглянули кілька ситуацій, де йшлася мова про дезадаптовану поведінку підлітків, в т.ч. пов’язану з внутрішньою міграцією у країні, з переживанням різного роду втрат та кризових станів. По завершенню традиційних щорічних студій учасники та тренер обмінялися контактами та побажаннями про формат та теми майбутніх зустрічей.

Переглядів: 437 | Додав: psycommunity | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]