"Навчитися можна тільки тому, що любиш" (І.В.Гете). На семінарі для практичних психологів "Забезпечення психологічних умов становлення професійної компетентності педагога", що відбувся 16 жовтня, розглядалася проблема психологічного супроводу професійної компетентності педагога як одного з напрямків у діяльності працівників психологічної служби. Т.Артеменко розповіла про організацію професійних інтервізійних груп для педагогів та про методику проведення Балінтовської групи за п"ятикроковою моделлю. Учасники працювали в режимі Балінтовської групи та розглянули випадок із практики. Найбільше уваги та часу було приділено вичлененню запиту, правильне формулювання якого є запорукою ефективної групової роботи щодо його задоволення. Було розглянуто різні види запитів та алгоритм роботи з ними. Робота з запитом учасника була результативною та завершилася позитивним зворотним зв"язком. Спеціалісти отримали буклети із алгоритмами та принципами роботи інтервізійної та Балінтовської груп. Із компетенціями практичного психолога щодо здійснення психолого-педагогічного супроводу дітей із особливостями розвитку учасників познайомила Н.Верба, консультант-практичний психолог, фахівець з питань девіантної поведінки ОПМПК. Принципи командоутворення у закладі обговорювалися зі завідувачем ОЦППСР В.Боголієм.