28 листопада Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників разом із Головним управлінням освіти і науки провів другу зустріч у форматі освітніх діалогів із теми «Психолого-педагогічні засоби оптимізації міжособистісних стосунків в освітньому середовищі». У заході взяли участь заступники директорів з виховної роботи шкіл-інтернатів та професійно-технічних навчальних закладів та працівники психологічної служби названих типів закладів. Окрім тем, що вже розглядалися на попередньому зібранні, а саме проблем ефективної комунікації учасників навчально-виховного процесу, дієвих виховних засад та попередження деструктивних поведінкових проявів, учасників познайомили з трьома стратегіями взаємодії - імперативною, маніпулятивною та діалогічною, їхніми перевагами та недоліками. Володимир Карікаш, доцент кафедри психології, наголосив на задачі розвитку ідентичностей як основі для досягнення діалогічності. На секціях учасники познайомилися із засобами побудови гуманістичної взаємодії та спільного комунікативного простору всіх учасників навчально-виховного процесу (разом із ведучими секцій Валентиною Коновальчук, завідувачкою кафедри психології, та Віталієм Боголієм, завідувачем обласного центру практичної психології та соціальної роботи), працювали із базовими е
...
Читати далі »