4 лютого 2016 р. базі КНЗ «Черкаський обласний центр науково-технічної творчості Черкаської обласної ради» відбулося засідання педагогічної студії для керівників гуртків початкового технічного моделювання. Цьогорічною темою засідання обрано «Інноваційні підходи до занять в гуртках початкового технічного моделювання». Психолог Артеменко Т. працювала з темою «Емоційні настанови дорослого та ефективність педагогічного спілкування». Студійну розмову з педагогами трудових та технічних дисциплін розпочали з ознак людиноцентрованого підходу в освіті, у зв’язку з чим згадали тезу К.Роджерса про потребу формування особливих особистісних установок, які є найбільш адекватними до гуманістичного навчання. Потім подивилися на формування базових емоційних установок особистості за Еріком Берном у розрізі «Я», «Ти», «Ми» та «Пра-ми»-ставлення. Після чого перейшли до чотирьох основних життєвих позицій, які базуються на відповідних установках. І, звісно, після певної самодіагностики, перейшли до розуміння того, як можна змінити фіксовану емоційну установку, якщо вона негативна. Для цього зупинилися на позитивному та транскультуральному тлумаченні симптомів та поведінки (за Н.Пезешкіаном), а також проробили вправи для поліпшення «Я»-ставлення та «
...
Читати далі »