Вітаю Вас, Гість
Головна » 2014 » Вересень » 16 » гендер та інклюзія - чи можливі дотикання?
17:34
гендер та інклюзія - чи можливі дотикання?

23 вересня 2014 року центр проводит семінар "Психолого-педагогічні аспекти забезпечення принципів гендерної рівності в умовах інклюзивного навчання". Захід дистанційний. З матеріалами можна ознайомитись за посиланям http://oipopp.ed-sp.net/component/option,com_fireboard/Itemid,118/func,view/id,3783/catid,32/ . Частина матеріалів розміщена тут: "Збори", тема "Інклюзія як виклик фахівцям психологічної служби закладу?" (http://psycenter.at.ua/forum/2-5-1#87). Обговорення можна проводити як на сайті інституту, так і на наших Зборах. Вітається будь-яка активність, в т.ч. приєднання своїх матеріалів. 

Переглядів: 829 | Додав: psycommunity | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
1 Світлана  
Інклюзивна освіта є місточком, який поєднує всіх членів суспільства незалежно від їхньої національності, статі, фізичних можливостей.
     Якщо дитина з вадами вчиться у колективі звичайних здорових дітей, це позитивно впливає на неї (її розвиток пришвидшується, у майбутньому їй легше стати повноцінним членом суспільства), так і на інших дітей (вони стають більш терпимими, вчаться природно сприймати і толерантно ставитися до людських відмінностей).
     Діти з проблемами розвитку ще в дошкільному віці починають розуміти свою несхожість з однолітками без порушень розвитку. Тому в навчальному закладі  необхідно створювати відповідні умови для формування у дітей з особливими освітніми потребами самостійності, впевненості, мобільності, адже всі діти є цінними і активними членами суспільства.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]