Вітаю Вас, Гість
Головна » 2012 » Жовтень » 31 » Професійна команда проти девіацій
12:16
Професійна команда проти девіацій

Пошуку шляхів створення ефективної системи роботи професійної команди навчальних закладів та розгляду інших актуальних питань попередження і профілактики девіантної поведінки дітей та учнівської молоді був присвячений обласний семінар-практикум «Попередження та профілактика девіантної поведінки в освітньому середовищі: соціально-педагогічні аспекти», який відбувся 30 жовтня 2012 року на базі Черкаської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 27 імені М.К. Путейка. – Тетяна Володимирівна Войцях, методист обласного центру практичної психології і соціальної роботи Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників. У роботі семінару-практикуму взяли участь 75 спеціалістів психологічної служби закладів освіти Черкаської області – соціальні педагоги та практичні психологи дошкільних навчальних закладів, загальноосвітніх шкіл, навчальних закладів інтернатного типу та професійно-технічних навчальних закладів, а також представник кафедри психології Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників.

З вітальним словом на початку семінару виступила Надія Іванівна Олійник, директор Черкаської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 27 імені М.К. Путейка, яка представила досвід налагодження у школі системи співпраці учасників навчально-виховного процесу щодо попередження та профілактики негативних явищ в освітньому середовищі, і зокрема девіантної поведінки учнів.

В ході пленарного засідання координатор і методичний керівник семінару Тетяна Володимирівна Войцях, методист обласного центру практичної психології і соціальної роботи Черкаського ОІПОПП, у своєму виступі «Девіантна поведінка: основні терміни та їх визначення» наголосила на важливості формування єдиного категорійно-термінологічного апарату та узгодженості мети, завдань, змісту та шляхів співпраці спеціалістів психологічної служби, педагогічного колективу та інших суб’єктів соціально-педагогічної діяльності щодо попередження та профілактики девіантної поведінки. Навчально-методична цінність виступу Войцях Т.В. полягала у чіткому розмежуванні понять «превенція» та профілактика», а також у представленні нових наукових підходів до класифікації видів девіантної поведінки та характеристики різновидів їх проявів.

Практична частина семінару проходила у формі тренінгу, під час якого розглядалися і опрацьовувалися практичні аспекти роботи спеціалістів психологічної служби щодо попередження та профілактики девіантної поведінки в межах компетенції закладів освіти різного типу. Учасники семінару за вибором брали участь у роботі тематичних секцій, де модератори з числа членів творчої групи по підготовці семінару-практикуму висвітлили такі питання, як: «Шляхи створення ефективної системи попередження девіантної поведінки дітей» (І секція), «Професійна команда як суб’єкт профілактики девіантної поведінки учнів. Системи роботи спеціалістів психологічної служби з педагогічним колективом» (ІІ секція), «Інтерактивні технології як ефективний інструмент превентивної та профілактичної роботи» (ІІІ секція).

Учасники семінару отримали збірник робочих матеріалів та електронний посібник з навчально-методичними матеріалами обласного семінару-практикуму.

Підводячи підсумки роботи, учасники відзначили актуальність та важливість обраної теми, високо оцінили рівень організаційної та методичної підготовки семінару-практикуму, висловили подяку за створення сприятливих умов для роботи та висловили побажання щодо подальшої співпраці.

Переглядів: 803 | Додав: psycommunity | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]