20:16 системність в освіті. конференція. | |
Враховуючи вимоги системності у діяльності фахівців освітньої галузі та опираючись на здобутий практичний досвід, учасники Інтернет-конференції «Системний підхід у наданні допомоги суб’єктам освіти» представили на сайті Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників свої методичні доробки, які після обговорення були включені до однойменного збірника матеріалів. Представлений досвід спрямований на задоволення професійних запитів прикладного характеру щодо роботи з розлогою темою системного підходу в освіті. Для розгляду на зібранні були запропоновані наступні питання:1.Соціально-психологічний та виховний потенціали закладу освіти при здійсненні супроводу дитини та групи. 2. Досвід взаємодії працівників психологічної служби системи освіти з державними закладами та установами, громадськими організаціями щодо надання допомоги сім’ям і дітям груп соціального ризику. 3. Соціально-психологічна складова комплексного супроводу дітей з особливими освітніми потребами.4. Батьки і спеціалісти освітньої галузі: досвід партнерства. Так, темі включеності особливої дитини до освітнього закладу присвячені дописи Юлії Алєксєєнко (м.Умань), Віталіни Ананченко (Чигиринський район), Надії Огниви (Лисянський район), Валентини Ярошинської (м.Жашків). Різні форми роботи з батьками та розвиток педагогічного партнерства досліджували Ольга Андрущенко (м.Золотоноша), Лариса Василюк (Жашківський район) та Тетяна Артеменко (м.Черкаси), Олена Веровенко (м.Умань), Людмила Дудник (Золотоніський район), Людмила Коваль (Лисянський район), Тетяна Півторак (Тальнівський район), Наталія Силка (м.Сміла). Співпраця інтернатного закладу і соціальних служб у наданні допомоги сім'ї висвітлена у спільній публікації Алли Баштової, Людмили Гриценко та Валентини Яворської (м.Канів). Надія Кобзаренко (Золотоніський район) представила технологію системно-інтегративного підходу у корекції гіперактивності молодших школярів. Прийомами арт-терапії як реабілітаційної технології у школі поділилася Оксана Крикун (м.Монастирище). Використання методу транзакційного аналізу в освіті описала Вікторія Ракітіна (м.Золотоноша). Лілія Шкляренко (Жашківський район) здійснила розвідку ефективності діяльності шкільної психологічної служби, рівнів взаємодії та спільних завдань педагога та психолога, професійних настанов фахівця психологічної служби, які впливають на формування здорової психологічної атмосфери у закладі. | |
|
Всього коментарів: 0 | |