Вітаю Вас, Гість
Головна » 2014 » Квітень » 2 » системність в освіті. конференція.
20:16
системність в освіті. конференція.

Враховуючи вимоги системності у діяльності фахівців освітньої галузі та опираючись на здобутий практичний досвід, учасники Інтернет-конференції «Системний підхід у наданні допомоги суб’єктам освіти» представили на сайті Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників свої методичні доробки, які після обговорення були включені до однойменного збірника матеріалів.

Представлений досвід спрямований на задоволення професійних запитів прикладного характеру щодо роботи з розлогою темою системного підходу в освіті. Для розгляду на зібранні були запропоновані наступні питання:1.Соціально-психологічний та виховний потенціали закладу освіти при здійсненні супроводу дитини та групи. 2. Досвід взаємодії працівників психологічної служби системи освіти з державними закладами та установами, громадськими організаціями щодо надання допомоги сім’ям і дітям груп соціального ризику. 3. Соціально-психологічна складова комплексного супроводу дітей з особливими освітніми потребами.4. Батьки і спеціалісти освітньої галузі: досвід партнерства.
Автори дописів здійснюють власні прикладні розвідки щодо вивчення постаті дитини з особливими освітніми потребами, сучасної сім'ї та школи, потреб закладу, особистості та групи. 

Так, темі включеності особливої дитини до освітнього закладу присвячені дописи Юлії Алєксєєнко (м.Умань), Віталіни Ананченко (Чигиринський район), Надії Огниви (Лисянський район), Валентини Ярошинської (м.Жашків). Різні форми роботи з батьками та розвиток педагогічного партнерства досліджували Ольга Андрущенко (м.Золотоноша), Лариса Василюк (Жашківський район) та Тетяна Артеменко (м.Черкаси), Олена Веровенко (м.Умань), Людмила Дудник (Золотоніський район), Людмила Коваль (Лисянський район), Тетяна Півторак (Тальнівський район), Наталія Силка (м.Сміла). Співпраця інтернатного закладу і соціальних служб у наданні допомоги сім'ї висвітлена у спільній публікації Алли Баштової, Людмили Гриценко та Валентини Яворської (м.Канів). Надія Кобзаренко (Золотоніський район) представила технологію системно-інтегративного підходу у корекції гіперактивності молодших школярів. Прийомами арт-терапії як реабілітаційної технології у школі поділилася Оксана Крикун (м.Монастирище). Використання методу транзакційного аналізу в освіті описала Вікторія Ракітіна (м.Золотоноша). Лілія Шкляренко (Жашківський район) здійснила розвідку ефективності діяльності шкільної психологічної служби, рівнів взаємодії та спільних завдань педагога та психолога, професійних настанов фахівця психологічної служби, які впливають на формування здорової психологічної атмосфери у закладі. 
У збірнику описані як традиційні форми та методи роботи фахівців, так і новаційні. Так, поряд з функціонуванням школи батьківства висвітлюється робота шкільного соціально-психологічного театру, груп зустрічей для батьків тощо. Серед ефективних методів фахівці називають арт-терапію, транзакційний аналіз, позитум- та гуманістичний підходи. 
Загальний авторський дискурс можна визначити як запрошення до співпраці задля надання ефективної дієвої допомоги і підтримки зацікавлених фахівців, батьків, опікунів, представників суміжних гуманітарних галузей та громади, а також як визначення спільних зон професійної взаємодії, границь компетентності та відповідальності. 
Учасники конференції, дописи яких розміщені на сайті інституту, отримають сертифікати участі (звертатись к. 315). Частина робіт була відхилена через наявність у них плагіату чи з інших причин, зокрема, через невідповідність публікації вимогам щодо об'єму, реферативний зміст тощо, про що автори дописів були повідомлені особисто електронною поштою. Автори, роботи яких були відхилені, можуть розмістити їх самостійно на форумі. 
Запрошуємо відвідувачів сайту до обговорення матеріалів конференції. http://oipopp.ed-sp.net/content/view/3414/15/
Будемо вдячні за ваші думки, зауваження, пропозиції.

Переглядів: 797 | Додав: psycommunity | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]