АНОТАЦІЯ ДОСВІДУ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА ОЛЕНИ МАНЗІ «КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВА РОБОТА ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ»
...
Читати далі »
|
![](http://i102.fastpic.ru/big/2018/0103/52/adef2c0fa9ab76eea6be3d1be437ad52.jpg)
Tatiana Art : Переглянула ролик по психокорекції в методі АСПН. Я бачу тут хорошу інтуїцію терапевта та віртуозне розуміння механізмів психіки. І, разом з тим, роблячи акцент переважно на смислових параметрах, терапевт ризикує втратити конкретність та привнести власну реальність у процес. Також для мене забагато інтерпретацій та інтелектуалізації та недостатньо рішень самого респондента та домовленостей про зміни. До цього процесу я би додала 1. конкретизації ("що саме ти маєш на увазі?", "як це виглядає в житті?", "що він/вона конкретно робить/каже?"), 2. роботи з метафорою ("що цей образ для тебе значить?", "як це схоже на твоє життя?", "які частини образу тобі подобаються, а які ні?", "чи хотіла би ти щось тут змінити?), 3. запиту респондента
...
Читати далі »
|
![](http://i94.fastpic.ru/big/2017/0926/64/a6e5cdf4923cb82ff6b3131953967364.jpg)
Новостворені групи ДНЗ «Монастирищенський професійний ліцей» в перші тижні вересня свого першого навчального року побували на одноденному психологічному екстрім-тренінг-марафоні "Мотузковий курс".
Лісові тренінги, які проводить практичний психолог ліцею Неля Каневська, є традиційною щорічною практикою, яка дозволяє вирішити основні завдання адаптації першокурсників:
Завдання № 1 - створення довіри. Учні, які щойно поступили на навчання, в більшості зовсім не знайомі один з одним, оскільки приїхали з різних куточків нашого району, різних районів Черкаської області та сусідніх областей. І добре, коли вони спілкуються між собою хоч на елементарному рівні: вітаються в ліцеї, формально цікавляться справами один одного тощо. Та дуже засмучує протилежне: конфлікти, непорозуміння, приниження, психологічне напруження. Під час навчання, де вони звикают
...
Читати далі »
|
Анотація досвіду практичного психолога В.М.Ракітіної
Тема досвіду: «Застосування транзакційного аналізу в системі освіти».
Автор досвіду:
...
Читати далі »
|
Любов Похил, Тетяна Артеменко
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ФАХІВЦІВ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ У РОБОТІ МІСЬКОГО ЦЕНТРУ ПРАКТИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ ТА СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ
Організація професійного росту фахівців психологічної служби системи сучасної освіти надзвичайно актуальна з огляду на збільшення чисельності працівників, зростання вимог до їхньої професійної компетентності та компетентності організаційно-управлінських структур, які опікуються розвитком служби.
Сучасний період суспільного буття характеризується тим, що змінюється світ, у якому живе дитина, трансформуються дитячі відчуття, переживання та цінності. Набувається якісно інший досвід дитинства, змінюються проблеми, які необхідно вирішувати фахівцям, їхня кількість та характер. Фахівці психологічної служби знаходяться у системі постійно зростаючих вимог, поставлені в умови, що спонукають розвивати працездатність та готовність діяти в умовах невизначеності, непевності
...
Читати далі »
|
Адреси професійного досвіду спеціалістів психологічної служби Черкаської області
...
Читати далі »
|
Піхуля С.О., практичний психолог ДНЗ «Черкаський професійний ліцей»
Методи подолання негативного впливу стресу в професійній діяльності викладачів професійно-техічного навчального закладу.
Попередження фізичних і психологічних захворювань та збереження здоров’я педагогічних працівників є необхідною умовою підвищення якості навчально-виховного процесу в ПТНЗ.
Темп роботи викладача ПТНЗ сьогодні є досить високим і вимагає взаємодії з великою кількістю людей, причому не завжди з тими, з ким подобається спілкуватись.
Крім того, на думку вчених, у педагогічних працівників є три основні групи факторів ризику [ c.19, 4]:
1. Об’єктивна стресогенність педагогічної діяльності як професії, що створює велику кількість непередбачуваних та невизначених стресогенних ситуацій і висуває завдання, які не мають однозначного розв’язання.
Об’єктивна стресогенність педагогічної діяльності пов’язана з такими стресо
...
Читати далі »
|
Піхуля С.О. Корекція негативних наслідків кризових станів в учасників навчально-виховного процесу професійно-технічного навчального закладу/Сергій Олексійович Піхуля//Актуальні проблеми та особливості діяльності психолога в закладах освіти: матеріали ІІІ Всеукраїнського науково-практичного семінару, Умань, 27 березня 2014 р. / [ред. кол.: Сафін О.Д. (гол. ред.) та інші]. – Умань: Видавничо-поліграфічний центр «Візаві». – 2014. – с. 126 -127
Піхуля Сергій Олексійович, ДНЗ «Черкаський професійний ліцей»,м.Черкаси
КОРЕКЦІЯ НЕГАТИВНИХ НАСЛІДКІВ КРИЗОВИХ СТАНІВ В УЧАСНИКІВ НАВЧАЛЬНО - ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ПРОФЕСІЙНО - ТЕХНІЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Сучасна складна соціально-економічна та політична ситуація в нашій державі, зниження рівня соціальної захищеності, розшарування суспільства, невпевненість в завтрашньому дні веде до збільшення випадків виникнення кризових станів в учасників навчально-виховного процесу в про
...
Читати далі »
| |