8 жовтня 2013р працювала школа професійної майстерності для спеціалістів психологічної служби, заняття №3 «Кваліфікування
соціального запиту. Особливості роботи соціальної мережі». Учасники разом з методистом Т.Б.Артеменко пригадали існуючі види запитів
у процесі надання психолого-педагогічних послуг, проаналізували види запитів,
які не беруться в роботу, та розглянули п’ять типів психологів (за Володимиром
Карікашем). В.І.Коновальчук, завідувач кафедри психології, канд.пс.наук у
діалозі з аудиторією розглянула основні психологічні принципи роботи з клієнтом
у консультативній взаємодії. За запитом аудиторії, до цього часу проблемним
залишається питання роботи з невмотивованими клієнтами, учасниками
навчально-виховного процесу. Особливо це стосується сімей, які потребують
психолого-педагогічного чи іншого втручання, але відмовляються від контакту з
фахівцями. Одним зі шляхів оптимізації взаємодії фахівця психологічної служби
закладу з дітьми, їхніми батьками та педагогами є договірне чи/та офіційне
унормування стосунків через процедуру створення та забезпечення функціонування
у закладі етичних
...
Читати далі »