Вітаю Вас, Гість
Головна » Архів матеріалів
« 1 2 3 4 5
 
На семінарі 18.03.10 "Вирішення професійних завдань керівників психологічної служби через організацію роботи інтервізійних груп" запустили тему по обміну досвідом за принципом "пропоную"-"потребую". Готуємо картотеку для обміну досвідом. Тож приєднуйтеся!
Детальніше дивись блог.
 
Кожний третій вівторок плануємо віддати для інтервізій та зустрічей по обміну досвідом.
Переглядів: 797 | Додав: psycommunity | Дата: 22.03.2010 | Коментарі (0)

19.01.10. Пройшов семінар по етиці психолога-консультанта. Чи етично професійно свідомому колезі закласти свого товариша по цеху, якщо той, боронь боже, викинув якийсь непрофесійний трюк? І до кого бігти закладати? Виявляється, що закладати некрасиво. І навіть діти про це звідкись знають. Особливо некрасиво ”стукати” при цьому у двері працедавця. А от пошепки на вухо збурювачу вашої професійної совісті - це можна. Аж поки товариш не зрозуміє. Не зрозумів - повтори ще раз. Або удвох з кимось - кількість іноді допомагає. Крайній випадок - етична комісія. Але по секрету від усього світу. Реноме професії має бути збережено.
26.01.10. Семінар по розвитку житєвих навичок вихованців шкіл-інтернатів (в контексті тренінгових методик). Пішли по схемі "навички складання тренінгу - навички наповнення частин тематичного тренінгу змістом - озвучка результатів командної роботи - отримання на руки роздаткового матеріалу з готовим тренінгом, заздалегідь розробленим (для порівняння, утвердження у власному баченні/доповненні до власного бачення”. Формат роботи - тренінг у тренінгу. На виході отримали мотивацію "хочу і далі це робити”, "хочу робити це сам”, "хочу об’єднатися з іншими і робити те-то і те-то”. Позитивний аспект - психолог і соціальний педагог можуть робити щось разом, принаймні, спільний тренінг, і вже уявляють, як це робити.
Переглядів: 941 | Додав: psycommunity | Дата: 04.02.2010 | Коментарі (6)

Проблема,
над якою працює центр:

"Підвищення рівня професійної
компетентності та розвиток позитивного професійного іміджу спеціаліста
психологічної служби”

•Дитина як міра всіх речей
•Психологічне здоров’я та соціальне благополуччя дітей та дорослих
•Життєва ефективність особистості та здатність до життєтворчості
•Гуманістичний спосіб мислення та діалогічність
•Професійне самоусвідомлення
•Робота над собою та навчання упродовж життя
•Упровадження кращого досвіду
•Досконалий професійний інструментарій
•Науковість практики і практичність науки
•Відкритість освітньої системи та готовність до змін
•Етика
•Творчість
•Мотивація 
Переглядів: 847 | Додав: psycommunity | Дата: 03.02.2010 | Коментарі (4)